Proud to be corupt

07.04.2011., četvrtak

Proud to be Corupt

Ovo je malo duža priča o dojmovima Prosvjeda Ožujka 2011 u Zabregu. Situacije su istinite a imena promjenjena.

Osobe u osvrtu su: Klara, Roby, Šefica, Buby, ZNG, Picek, Vrabac, Kokica, Dugi-D, Hulk, Sokol, Platon,Sox, Pinokio, Bjeloglavi sup

Bilo je to jedne 2011 godine. Mislim datuma 26.02.
Sjedim ja opušteno na starom štoklinu i slušam radio. Kad ono Break news!! Viđeni svemirci u Lijepom našem Zabregu! O, bože koje li gluposti, neću ni slušati. Promjenim kanal kad ono opet. WTF?? Ugasim radio, zasučem rukave kako bi zakurblo zadnji krik tehnologije zvan TV. Ne iz prve, al' proradi on i vid' vraga, počela 1001 noć. Nemogu opisati tu pozitivu koja me obuzela vidjevši kako je Onur spriječio vjenčanje.

Novi radni dan. Na noge lagane, poliranje gebisa, vakumom čupanje krmelja iz očiju. Sve 5, eto mene na poslu. Kolega me odmah dočekao pitanjem jesam li vidio male zelene. Pa dobro ko tu koga, pa nije 1 april? Lijevo desno, uvjeri on mene kako je vijest istinita.
Sletili oni tako tamo negdje oko Cvijetnog trga i krenuše oni Radićevom put Karamarkovog trga nebi li naišli na bjeloglavog supa (za više informacija http://www.ekotim.net/index.php?option=com_content&task=view&id=60&Itemid=27).

Lokalni kauboj Billy the Kara zakleo se da će čuvati tu rijetku pticu kod nas nastanjenu na ravnicama te oko Gornjega grada od kojekakvih grabežljivaca. Hrani se uglavnom krumpir salatom i vrlo je osjetljiva dok sjedi na jajima. Billy the Kita zaustavi svemirce na vrhu Radićeve ulice te im pokaže di pes p... nosi. Oni najaviše: " I'll be back" i "Malo vas je..."!!
Mislim si ja, to moram vidjeti. Imaju li noge do poda, satelite na glavi, te govore li 'rvacki? Ne prođu dva dana i eto mene među njima. WTF??? Izgledaju kao mješanci poznatih borgova iz voyagera i indijanaca Croatana koji danas obitavaju na području SJ. Karoline u SAD-u. Uloviše me i asimiliraju a ni ne snađoh se. Više nisam isti. Upale mi se lampice, zavrte zupčanici, naraste dlaka ko u ovce, a na glavi perjanica. Definitivno više NISAM ISTI. U dva-tri pohoda upoznam neke od radilica:Vrapca,Piceka,Sokola, Klaru, Šeficu te Robyja i Bubyja. Pun energije, sve više se smijem, pun sam života i super se zabavljam.Odmah sam se skompao sa Bobyjem,Robyjem, Klarom i Šeficom. Cugice, ratni pohodi, druženja svaki drugi dan me sve više okupiraju. Sve manje imam kontakte sa zemljanima.

Roby mi uvali neki bunt papira na jednom pohodu i nek si pročitam. Bila je to doktrina stara tisućama godina. Povodom mojih ratnih zalaganja, bivah pozvan na komandni most, gdje upoznam ostale zapovjednike Dugog-D, Platona,ZNG-a, Hulka, te još neke. Svi su oni različiti sami po sebi.

Borili se mi protiv Zemljana i protiv druge vrste borgova čiji je komandant Picek. Njegova DESNA ruka je Vrabac,no neću se puno na njih osvrtati.

Nakon puno borbi od kojih smo nanjeli velike štete Zemljanima, ni dan danas nismo uspjeli uloviti Bjeloglavog supa te ga izbaciti iz gnijezda. Trebale su nam nove snage. Što smo se više trudili mobilizirati svemir to nas je bilo manje. Neki su od nas čak posustajali, pa smo se međusobno podupirali. Tu se definitivno ističu Klara i Dugi-D.
Nevjerojatno u kakvom mi to sve-miru živimo. Zanimljivija je vijest kako Severina ima novi prsten ili ko je koga u big-brotheru, nego pitanje hočemo li sutra imati ono što imamo danas. Pokušao sam asimilirati svoje poznate i šokiran sam njihovim reakcijama. Svi traže razlog da ne Izađu u borbu. Sad mi smeta ovo sad mi smeta ono.

Svaki dan druge afere izlaze na površinu, HAC,MEDIKOL,SPICE. To je nevjerojatno koliko su ljudi zgroženi time, ali znate to se nas ne tiče. Pitam ja Vas: A ŠTO SE VAS TIĆE???

Nemate posao- tiče vas se jer ga želite
Imate posao- hočete li ga imati sutra
Što ćete ostaviti djeci, a što će oni ostaviti svojoj.

Nažalost dojma sam da ljudi ne žele promjene. Velika većina poduzetnika bi promjenama moralo platiti dug državi, a mnogima to znači prodati apartman na moru ili skupocjeni auto. Radnici se boje reći što misle jer ni najsigurniji posao nije toliko siguran da možeš na njega dugoročno računati. Nezaposleni kopaju po kontenjerima, nebi li našli koju plastičnu bocu čijom bi prodajom platili kavicu u proljetno jutro na špici u nadi da će sjesti baš kraj njih Vladica Kokoš te se naći na naslovnici dnevnih novina i time dobiti 5 pinuta pažnje poznatih si osoba.
Na popisu stanovništva neki bi pisali da su istrijani, neki kažu da su mađari, neki su si navek bili dobri z 'rvati. Pa pobogu, bosanci su jedini koji koriste svaku priliku kako bi spomenuli kako su oni Hrvati. S obzirom na okruženje u kojem živimo, ne zamjeram im. Samo se pitam koja da bude moja nacionalnost i vjera. Albanci imaju jednu legendarnu izjavu iz prošlosti vezanu za podjele među narodom a glasi: Moja vjera nije ni crkva ni đamija,MOJA VJERA JE ALBANIJA!
S druge strane ima ljudi koji su mahom studenti koji su s roditeljima ili pak žive u domu, Poduzetnika koji se osječaju materijalno osiguranima, Aktivista koji skoro 30 godina dižu glas za pravdu sviju nas dok mi za njih ni neznamo. Radnika koji se brinu mogu li svojim radom i trudom svojoj djeci osigurati dostojanstveno odrastanje.Večina za njih ni nezna, a kojim slučajem ako na njih nabasaju, reagiraju odmahivanjem ruke, pljuvanjem i zalijevanjem sa prozora svoga(ili bankinog) stana. Zadnju borbu smo izgubili, ali ne i rat. Dugi-D mi kaže:Tek onda kad misliš da si izgubio, digni glavu visoko.Što nas je manje to se više vidi naša borbenost, a dok je glava visoko, MI SMO POBJEDNICI!!

Svaka mu čast, Dugi-D skidam ti kapu!!

ZNG... nevjerojatan lik. Razmišlja racionalno te svakoga sasluša. Čak i kad se ne slaže s nekim ne puca na prvu. U ovoj borbi mi je bio svojevrsna podrška svojim ponašanjem. Klara, dobri duh ove borbe, svaka daljnja riječ je suvišna. Toliko mala a toliko pozitivne energije. Šefica?? E o njoj bi puno mogao pisati al nisam siguran da li bi mogao reći da sam ju pročitao. Kokica, Prvi dojam, muko moja koji stav ta žena ima. Nakon par kontakata ispalo skroz druga priča. Fenomenalno koja pozitiva.

Mogao bi pisati i pisati o ovoj našoj borbi, ali ću za kraj samo dodati da je naša borba meni donijela puno dobrih trenutaka i poznanstva do kojih inače nebi došao. LJudi, fenomenalni ste i neopisivo sam ponosam što sam Vas upoznao!!! Bez obzira na naziv bloga Proud to be corupt, ja kažem PROUD TO BE CROAT.

- 16:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  travanj, 2011  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2011 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi